۸.۱۰.۸۶

پوشش زنان


!
موضوع اطلاعیه (بخش پزشکی) در پاسخ به تبلیغات ابلهانه نیروی ضدی مردمی و ضد زن رژیم آخوندی در باره پوشش زنان.
در یک نوشته توسط نیروی ضد مردمی ضد زن انتظامی آمده است که روانشناسان میگویند افرادی که از پوشش نامناسب و آرایشهای تند و زننده استفاده میکنند دارای اختلال شخصیت هستند. اما خود رهبران رژیم دارای بدترین اختلالات شخصیتی بوده و هستند. و اگر چنانچه روانشناسی چنین اظهارت احمقانه ای نموده باشد او یک احمق و بی مخ مثل ملاهای بی مخ میباشد.
سئوال کدام روانشنانس چنین اظهاراتی بی پایه و اساس و دور از واقعیت بیان نموده است؟
هیچ روانشانسی در باره نوع پوشش اظهار نظر نکرده است بلکه در باره مرتب بودن انسان اظهار نظر نموده اند.
پوشش یک نوع زینت است که هر انسانی دوست دارد کمی از بدنش پیدا شود برای جلب توجه دیگران یعنی پسران هیکلشان نشان میدهند و دختران هم اندامشان این برای جلب توجه است.
اما در ایران آخوند زده سرکوب و خفغان به حدی است که تمامی جوانان عزیز را از همه چیز محروم نموده است و فقط برای جوانان مواد مخدر را آزاد نموده اند آخوندهای تجار موادمخدری.
برای مثال یک نفر که به تازگی از ایران به سوئد آمده است با من حرف زد و گفت در ایران ما برای دیدن حتی دست زنان خیلی زحمت است بر همین اساس است که مردم به همه چیز حساسیت نشان میدهند.
به نظر بنده که در باره روانشانسی مطالعه میکنم و نزدیک به 15 کتاب از زبان انگلیسی و سوئدی به فارسی ترجمه نموده ام به هیچ عنوان چنین اظهاراتی را نشنیده ام این شاید روانیهای دیوانه ملاهای احمق چنین اظهار نظری کرده باشند.

خود آنهای که به نوع پوشش دختران و یا پسران واکنش نشان میدهند در اصل
روانی هستند این افراد هنگامی که میبیند که دختران و پسران پوشش دلخواه آنان را ندارند دچار اختلالات هیستریکی میشوند و به جوانان حمله میکنند.
در این باره که زنانی که رو سری بر سر دارند در هوای تابستان بیشتر مبتلا به عفونت مغزی میشوند به سبب نبودن هوای کافی و خفه کردن موهای سر و خود سر انسان.
روسری باز میتواند ذهن را کندتر کند به سبب نبودن هوا و وارد نشدن هوا و بدن انسان به هوای آزاد خیلی نیاز مند است به آفتاب خصوصأ آفتاب خیلی مؤثر است برای مغز باید سر انسان آفتاب بخورد تا ذهن آزادتر و بهتر کارکند.
باز روسری میتواند سطح هشیاری را کند و دچار اختلال کند چرا چون در فسل تابستان زنان و مردان برای سلامتی خویش از لباسهای تابستانی و نازک استفاده میکنند تا تمامی اعضای بدنشان ویتامین خورشید را دریافت کنند بخصوص مغز خیلی حساس است در این باره.
دوم هم مشکلات طاقت فرسائی اقتصادی و اجتماعی امروز حاکم بر ایران خیلی سخت است باز مردم در این باره فکرش کنند چرا چون مردم به خاطر نداری و گرانی و بدست آوردن نان ذهنشان از کارکرد طبیعی افتاده است.
چه کسانی سبب شده اند که چنین بشود در ایران خوب این معلوم است رژیم و سردمداران آن.

۷ نظر:

ناشناس گفت...

به نام آفريننده عشق
باسلام مي خواستم بگم مگه آزادي نيست خب بايد نيروي انتظامي هم يه كم از اين آزادي ببرد يانه ؟؟؟؟آزادي فقط وفقط براي خودتون ؟؟؟
ههههههههههه
ههههههه
ههههه
ازطرف :ترانه

ناشناس گفت...

این جور که معلومه دل پری از آخوندها داری
مگه آخوندها خواهر و مادر تو رو گاییدن که این حرفها رو می زنید

ناشناس گفت...

یا این که کسانی رو آخوندها مامور کردن که تمامی اعضای خانواده شما رو بکنند
و تو از پاره شدن کوس مادر و خواهرت این قدر از دست اینها ناراحتی
مادر جنده
فکر کنم اینقدر تو کونت گذاشتن
از روی نفهمی این جملات رو نوشتی
الان پیش خودت می گی که چرا این مطلب رو گذاشتی ولی نه نمی گی چون اگه این مطلب تو وبلاگت بمونه معلوم می شه که چقدر مادر و خواهر تو رو کردن که این قدر سر سخت شدی و با این حرفها هم آدم نمی شی
اگه تمام حرفای بالا رو قبول داری (یعنی مادر جنده بودن خودت) این مطالب رو حذف نکن

ناشناس گفت...

خوبه ولا اگه كسي مواظب كس مادر و خواهر شماست بد كرده ؟ بدبخت اگه همين قدر هم با بدحجابي برخورد نشود كس خواهر و مادر همه آباده كه .............. يه خورده فكر كنيد اين دوگوله بايد يه روزي بدرد بخوره ديگه

ناشناس گفت...

ببخشيد كه همش سكسي بود ما ايراني ها فكرمون تو كسه و كيرمون تو كار باور نداريد همين فردا امتحان كنيد.

ناشناس گفت...

می بخشید اومدم چند تا بدو بیراه بهت بگم دیدم به به دوستان قبلا تپه نرید نذاشتن ، آقایون خانوما حالا این بابا شکر خورده و دهنش گوزیده شما چرا اینقدر سنگ تموم گذاشتید

sanaz گفت...

خفه شو بابا
فکر میکنی خیلی میفهمی ؟!