۲۲.۱۰.۸۶

قتل و جنایات رژیم آخوندی در بلوچستان همچنان ادامه دارد



قتل و جنایات رژیم آخوندی در بلوچستان همچنان ادامه داردآقای عبدالله شه بخش كه در محور زابل ؛ زاهدان بدست نیروهای رژیم كشته شد ، حكومت اعلام كرد وی شرور سابقه داري بوده است که در درگيري كشته شده و مقادیری اسلحه نیزاز اوبر جای مانده بود نیزضبط شده است و تعدادي هم ازافراد همراه وی را هم دستگير كرده اند ، به طور كامل اين مسئله به شكل عنوان شده دروغ محض بوده است ।
قضیه از این قرار بوده كه يك فرد زابلي كه با عبدالله دوست بوده به موبايلش زنگ مي زند و مي گويد كه با تو كاری فوري دارم و بايد تو را ببينم ، عبدالله از سر دوستی به او مي گويد اگر پولي چيزي لازم داري من برايت مي فرستم و اگر دعوائي هم كرده اي بچه ها را براي كمكت مي فرستم ولي خودم كار دارم و نمی توانم بیایم اما دوست زابلي او اصرار مي كند كه نه خودت را شخصا كار دارم وبايد حتما ببينمت واصرار زياد او باعث مي شود تا مرحوم عبدالله قبول كند .آنها در يك پاركينگ بين راهي در مسير جاده زابل زاهدان قرار ديدار مي گذارند.
( البته ناگفته نماند كه رفيق زابلي مرحوم عبدالله شه بخش ازافراد نيروهاي مرصاد هم بوده است ) كه عبدالله بهمراه راننده اش ويكي از بستگان نزديكش بر سر قرار مي رود . راننده عبداله مي گويد تا شما كارتان تمام مي شود من مي روم بنزين بزنم و عبداله و دوست همراهش كمي پائين تر از پاركينگ سر قرارگاه مي روند ، مي بينند كه آن فرد زابلي با شخص ديگری كه صورتش کاملا بسته است منتظرشان هستند .
عبدالله بخاطر حس اعتماد به دوست زابلی خود ، به دوست همراهش مي گويد تو نيا من ميروم و بر می گردم و بسوی آنها راه مي افتد وقتي که به آنها نزدیک می شود ، در یک لحظه صداي رگبارگلوله بلند مي شود . همراه عبدالله که منتظر باز گشت وی بوده است با شنیدن صدای رگبار گلوله ، متوجه اصابت گلوله ها به او و در خون غلطیدن وی می شود . فرد مذبور با مشاهده اوضاع راه فرارر را بر قرار ترجیح می دهد وخودش را به جاده مي رساند در همین حال راننده عبداله با ماشین فرا می رسد و هر دو به این صورت از مهلکه جان سالم بدر می برند.
آنها در حین فرار با ماشین ، متوجه می شوند كه تعداد 30 تا 40 نفر مامور از پشت تپه ها كه قبلا آنجا مخفی شده بودند به سمت جنازه در حرکت هستند . بدین طریق مشخص مي شود كه اين يك نقشه برنامه ريزي شده بوده که متعاقب قتل عبداله باین شیوه ، نيروي انتظامي واطلاعات اعلام مي كنند كه يكي از سركردگان اشرار را به همراه تعدادي از نيروهاش در درگيري كشته ودستگير نموده اند ومقاديري اسلحه ومهمات در درگيري از آنها كشف و ضبط نموده اند . متاسفانه بعلت دروغ پردازیهای رژیم و عوامل سرکوبگرش ، حقایق به مردم وارونه گذارش می شود و رژیم جنایات خود را دربلوچستان تحت نام امنیت وثبات برای مردم بلوچ ! به شیوه های غیرانسانی وبلوچ ستیزی همچنان ادامه می دهد.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

من هم مثل تو از همین نسلم اما برای خودم متاسفم که همنسلیهایم مثل تو اینقدر گرفتار انحرافات فکری اند بیچاره خدا جای حق نشسته خواهی دید بدبختی خودت را در همین دنیا کاش به اندازه یک کافر عقل داشتی که بفهمی مقام معظم رهبری کیست اگر چه میدانم کسی گرفتار این کارها میشه که نور هدایت از وجودش بیرون شده

ناشناس گفت...

خیلی حروم زاده ای

حمید گفت...

من یک ایرانی مخالف حکومت جمهوری اسلامی(ضد اسلامی) هستم به دلایل کاملا مشخص و روشن(عوام فریبی، دروغ، ریا، حق کشی و ظلم و ستم به مردم مظلوم ایران به نام دین و شرع اسلام و...) و تا نفس می کشم علیه ظلم و بی عدالتی این حکومت و حاکمان شیاد و ستمگرش به هر نحوی که شده مبارزه خواهم کرد بر حسب وظیفه انسانی و الهی و رسالتی که خداوند بر دوش نوع بشر گذاشته،
اما...
تو ای کورش نام، که مدعی اعتقاد به حقوق بشر و احترام به حقوق ادیان و خواهان جدایی دین از سیاستی چطور به خودت جرأت می دهی به اعتقادات مسلمانان و پیامبر مقبول آنان جسارت و توهین کنی؟ پس تو دروغ گویی بیش نیستی. ننگ بر تو باد که از ارزشهای انسانی بویی نبرده ای. شرم بر تو